D&D zet zich in voor een toegankelijke en mensgerichte innovatieve overheid en ondersteunt organisaties bij hun digitale transformatie. We hebben ervaring in het verbeteren van dienstverleningsconcepten, het digitaliseren en innoveren van werkprocessen en datagedreven werken. Met visie, strategie, advisering en vooral daadkracht helpen we publieke dienstverleners om met digitale oplossingen een mensgerichte dienstverlening neer te zetten.
Digitale dienstverlening en informatiemanagement
Onze expertise
- Interim management, projectmanagement en advies voor digitale dienstverlening en informatiemanagement
- Ontwerpen en implementeren van een (digitale) dienstverleningsstrategie en informatiebeleid
- Verbeteren van (digitale) dienstverlening en uitvoeringsprocessen
- Adviseren en implementeren van mensgerichte dienstverlening
- Kwartiermaken digitale transformatie en datagedreven werken
Hoe we werken
Wij maken het verschil door ons te richten op de samenwerking in de hele keten tussen beleid, uitvoering en informatievoorziening. Met een mensgerichte ontwikkelaanpak zorgen we voor korte lijnen en maken met kleine stappen tastbare verbeteringen met impact op de dienstverlening. Door verschillende expertises samen te laten werken en elkaar beter te laten begrijpen, zorgen we voor de juiste mix om de dienstverleningsketen, organisatie en uiteindelijk burgers en ondernemers goed te bedienen.