Skip to main content

(Sr.) Medewerker financiën en bedrijfsvoering

32-40 uur per week / Standplaats: Den Haag

Derksen & Drolsbach is hét interim management- en adviesbureau in de Randstad voor publieke en maatschappelijke organisaties. Het is onze missie om samen met onze relaties een betekenisvolle rol te spelen bij het oplossen van de maatschappelijke opgaven van vandaag en morgen. D&D’ers zijn intrinsiek gedreven om het maximale uit zichzelf en hun omgeving te halen en zo verschil te maken. Het is onze overtuiging dat dit het beste kan door een omgeving te creëren waarin iedereen de kans krijgt om te groeien om zo zijn of haar maximale zelf te zijn.

Over Derksen & Drolsbach

Bij Derksen & Drolsbach ben je onderdeel van een hechte groep collega’s die zich inzet voor publieke en maatschappelijk gerichte organisaties in de Randstad.  We geloven in ‘doing business as a force for good’ en zijn daarom B Corp gecertificeerd en trotse Great Place to Work®. Onze vier kernwaarden zijn de aandrijfmotor van onze organisatiecultuur: Wij werken met hart en hoofd, houden van aanpakken en doorzetten, geloven in de kracht van kwetsbaarheid en willen samen winnen.

Jouw werkzaamheden als (Sr.) Medewerker financiën en bedrijfsvoering

Als Medewerker Financiën en Bedrijfsvoering heb je een zelfstandige rol in teamverband binnen het Team Bedrijfsvoering, dat bestaat uit Support, Administratie en Recruitment.

Jij bent verantwoordelijk voor het voeren van de debiteuren-, crediteuren-, HR- en grootboekadministratie en zorgt voor aansluitingen met overige sub-administraties zoals de uren- en contractadministratie. Daarnaast ben je betrokken bij het opstellen van financiële rapportages, voorbereiding balansdossiers en het uitvoeren van interne controles.

Samen met je collega’s van bedrijfsvoering zorg je ervoor dat de basis altijd op orde is en draag je bij aan het klantgericht realiseren van verbeteringen.

Zo faciliteren we jouw groei en werkplezier:

Om je maximaal te ondersteunen in jouw persoonlijke ontwikkeling en werkplezier, bieden wij jou:

  • Een salaris tussen de € 3.250 en € 4.250 bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van je opleiding en werkervaring. Daarnaast deel je mee in onze winst.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een persoonlijk mobiliteitsbudget (NS-Businesscard en/of reiskostenvergoeding en een fietsregeling), 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om bij te kopen, een goede pensioenregeling en uitstekende arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • We faciliteren je groei met een ongelimiteerd ontwikkelbudget dat je kunt inzetten voor bijvoorbeeld opleidingen, congressen en coaching;
  • Een tijdelijk contract met vanuit ons de wens deze spoedig om te zetten naar onbepaalde tijd;
  • En niet te vergeten: collega’s die ook buiten werktijd mooie herinneringen willen maken. Of het nu vrijwilligerswerk is, een hardloopwedstrijd of via de vele personeelsuitjes.

Wat vragen wij van jou?

Onze kernwaarden zijn leidend in onze keuzes, dus we vinden het belangrijk dat ook jij jezelf hierin herkent.

Daarnaast vragen we van je:

  • HBO werk- en denkniveau, met 3+ jaar werkervaring als allround medewerker financiën en/of bij een administratiekantoor;
  • Ervaring of affiniteit met het werken voor organisaties in de zakelijke dienstverlening;
  • Een klantgericht instelling naar al onze stakeholders, zoals collega’s, klanten en leveranciers.
  • Met oog voor details en cijfers te werken en aanspreekbaar te zijn op de kwaliteit van je werk
  • Ontwikkelingsgerichtheid om je kennis, competenties en vaardigheden op pijl te houden
  • Bereidheid collega’s te vervangen tijdens verlof;

Ben je een allround administrateur, maar ligt jouw opleidingsniveau op MBO-niveau, dan maken we ook graag kennis met je. Uit onderzoek blijkt dat vrouwen vaak pas solliciteren als ze aan 100% van de eisen voldoen, en mannen al bij 60%. Dus ook als je twijfelt of je aan alle vereisten voldoet, reageer vooral!

Klaar om kennis te maken?

Ontdek de gezellige en betrokken sfeer op ons kantoor! Stuur je cv of LinkedIn-profiel naar onze recruiter IJsbrand Olthof om vrijblijvend kennis te maken: hallo@derksendrolsbach.nl.

Heb je vragen over de functie inhoud of het team? Dan kun je rechtstreeks contact opnemen met onze manager bedrijfsvoering Ashley Nap op 06-41860472, ashley@derksendrolsbach.nl.